Evin en gereksiz eşyası da tamamlandı bugün. Sırf anneler-babalar -eğer gelirlerse, gelmek isterlerse, gelebilirlerse- sıkılmasınlar, diledikleri gibi oyalansınlar diye TV aldık. Neredeyse hiç kullanmadığımız salonda, neredeyse hiç kullanmayacağımız kocaman bir TV duruyor şimdi. O kadar lüzumsuz bir masraf oldu ki, görmek bile istemiyorum. Öpücükle satın alınmıyor neticede. İki kişi 4+2 evde yaşıyoruz ve vaktimizin hemen tamamı üst katta geçiyor; Havva’nın çalışma odası üst katta, üst kattaki diğer oda (salon) benim yaşam alanım. Alt katta uyuyoruz, mutfak ve banyo işleri var o kadar. TV’yi de alt kattaki salona koyduk tabi, olur da yaşlılar gelirse merdivenlerden dolayı yukarı çıkamazlar diye.
Saçmalığın dik alası.
Bu kadar büyük bir eve gereksinimimiz var mıydı? İleride yaşlıları yanımıza almamız söz konusu olabilir diye düşünüp evimizde yatırım amaçlı değerlendirdiğimiz işlevsiz odalarımız mevcuttur.
Komünizm gelecek, fazla odalarımızı elimizden alacaklar. Çok korkuyorum(!)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Tarihe Yorum Düşmek Senin Ne Haddine?!