. ben de ne zamandır sitenin köşesine, "taraf gazetesini destekliyorum" yazısı asayım, diyorum. bilmem ki ne faydası olur, ama taraf'ı okuduğum her seferinde coşkulu bir taraftar hissediyorum kendimi. hele şu son kafes operasyonu hikayesinde yalnız bırakıldılar sanki ya...
. aşağıdaki mime yanıt yazınızı okudum ve tam da sizden beklediğim gibiydi:) çok beğendim gerçekten. teşekkür ederim, katıldığınız için. talisman hanımsız da çok hoş bir şahsiyet olduğunuzu ifade etmeliyim:)
Metin, satır aralarındaki geniş beyaz düzlükleri bende görüyorum sazan durumuna düşmemek için sesimi çıkarmadım neler olduğunu hangimiz önce anlarsak kimseye çaktırmadan birbirimizle paylaşalım. :))
endişeliperi, Taraf militanı bir annem var, ben sadece sempatizanıyım o yayın örgütünün:) Ama hala mı Talisman diyorsunuz? Kulağınıza fısıldayayım, Taliş'i kimsecikler tanımazdı, farkında bile değildi başkaları onun varlığının. Ne zamanki bana bulaşmaya başladı, ondan sonra şöhret kazandı işte. Diğer bir değişle ben olmasam Taliş bir hiçti. (Bakınız Nil Karaibrahimgil vs. Neşet Ertaş olayı) Arçil tapmasın Slayer'a, Slayer modern çağın deccâli. (Deccal tanrı değil, karşı-peygamberdir. Ama büyük adamlar bunlar:-)))
metin bey ve sarya, "Cumhuriyet Gazetesi" yakıştırmasının ardından üç ayrı gazeteye refer ettiğim üç youtube videosu koydum... Zaman'ı ibne bir hacı/hoca, Radikal'i Bohemian Rhapsody'i söyleyen muppet show canlandırıyor. Taraf'a layık gördüğüm video'yu anlatabilmem mümkün değil; sadece enfes diiyip üzüleyim sizin için:)))
o beyaz, boş alanlarda youtube görüntüleri var. eğer bilgisayarınıza aşağıdaki programı yüklerseniz, bundan sonra boşluk yerine, youtube filmlerini izleyebilirsiniz.
aynı anda buradaymışız, virgilius. bakar mısınız lütfen sizin ve benim youtube sorununa yaklaşımımıza. ben ne kadar iyiyim, sizse daha az iyi (kötü diyemedim, sizden korkuyorum biraz:)
endişeliperi, verdiğin adresteki siteyi ne metin bey açar, ne de sarya.
www.makat.org
şu isme bakar mısın? Ve bu iki güzide insanı böyle sakat isimli bir siteye yönlendirerek "iyi" olduğunu düşünüyorsun. Bense en fazla dalga geçiyorum onlarla:)
not: benimle bir daha sizli bizli konuşursan fena olacak. not2: korkmana gerek yok, çekinmende fayda var.
aa, aşkolsun virgilius, şimdi beni ne zor durumda bıraktınız. hiç, hiç, asla manidar değildi, o sitenin adresini vermem. nitekim ben de erhanbey'den öğrendim geçenlerde, yükledim ve işte... falan filan...
virgilius, şimdi sizin kışkırttığınız noktadan bakınca çok gülüyorum duruma elbette ama arkadaşlar beni tanırlar.
not: galiba siz demeye devam edeceğim bir süre daha. fena olacaksa da olsun; daha fazla korkamam ki:P
Valla Virgilius ben seni Talis'in bloguna yazdigin uzuuun uuzuuun yorumlardan tanidim, orada okuyup da kimmis bu diye merak edip senin bloguna geldim. Hani kimseler Talis'i bilmezdi demissin ya, o bakimdan belirteyim dedim. :P
Peri Peri, sevgili, guzel Peri, his bite is not as bad as his bark, bi de isirirken de bi yandan da ici rahat etmiyor, gonul aliyor, tebessum ediyor falan, aciyi duymuyorsunuz, kaniyorsunuz fena biri degilmis diyorsunuz. :)
sevgili virgilius ve ey güzel peri dostça yardımlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum ama makat sitesine girmeme gerek kalmadı bugün bir mucize oldu görebiliyorum. e bu kadar saf olursam dalga geçilmesi muhtemeldir :) aradaki boşluklar elbette videoydu başka ne olabilirdi. clubber hacıyı izlerken acıma hissiyle beraber zoraki gülümseyebildim. miss piggyi çok özlemişim. üçüncü videoyu anlamadım anlamadığıma takılmadım gülme efektlerinde bende güldüm.
ahhhahhhahahhaha koptum :D hacıyı koymuş yaa ahhhahahaha :D
YanıtlaSilaeiou,
YanıtlaSile zaman gazetesini en iyi senin hacı canlandırıyor:-)
. ben de ne zamandır sitenin köşesine, "taraf gazetesini destekliyorum" yazısı asayım, diyorum. bilmem ki ne faydası olur, ama taraf'ı okuduğum her seferinde coşkulu bir taraftar hissediyorum kendimi. hele şu son kafes operasyonu hikayesinde yalnız bırakıldılar sanki ya...
YanıtlaSil. aşağıdaki mime yanıt yazınızı okudum ve tam da sizden beklediğim gibiydi:) çok beğendim gerçekten. teşekkür ederim, katıldığınız için. talisman hanımsız da çok hoş bir şahsiyet olduğunuzu ifade etmeliyim:)
. arçil'e sordum, "slayer'ı dinliyor musun, sever misin," diye. taparım! dedi:)
sevgiler.
Ben gene her zamanki teknoloii özürlülüğümle satır aralarında geniş beyaz düzlükler görüyorum. O düzlüklerde at koşturmak geliyor içimden.
YanıtlaSilMetin, satır aralarındaki geniş beyaz düzlükleri bende görüyorum sazan durumuna düşmemek için sesimi çıkarmadım neler olduğunu hangimiz önce anlarsak kimseye çaktırmadan birbirimizle paylaşalım. :))
YanıtlaSilendişeliperi,
YanıtlaSilTaraf militanı bir annem var, ben sadece sempatizanıyım o yayın örgütünün:)
Ama hala mı Talisman diyorsunuz? Kulağınıza fısıldayayım, Taliş'i kimsecikler tanımazdı, farkında bile değildi başkaları onun varlığının. Ne zamanki bana bulaşmaya başladı, ondan sonra şöhret kazandı işte. Diğer bir değişle ben olmasam Taliş bir hiçti. (Bakınız Nil Karaibrahimgil vs. Neşet Ertaş olayı)
Arçil tapmasın Slayer'a, Slayer modern çağın deccâli. (Deccal tanrı değil, karşı-peygamberdir.
Ama büyük adamlar bunlar:-)))
metin bey ve sarya,
"Cumhuriyet Gazetesi" yakıştırmasının ardından üç ayrı gazeteye refer ettiğim üç youtube videosu koydum... Zaman'ı ibne bir hacı/hoca, Radikal'i Bohemian Rhapsody'i söyleyen muppet show canlandırıyor.
Taraf'a layık gördüğüm video'yu anlatabilmem mümkün değil; sadece enfes diiyip üzüleyim sizin için:)))
o beyaz, boş alanlarda youtube görüntüleri var. eğer bilgisayarınıza aşağıdaki programı yüklerseniz, bundan sonra boşluk yerine, youtube filmlerini izleyebilirsiniz.
YanıtlaSilhttp://www.makat.org/tr/index.html
aynı anda buradaymışız, virgilius. bakar mısınız lütfen sizin ve benim youtube sorununa yaklaşımımıza. ben ne kadar iyiyim, sizse daha az iyi (kötü diyemedim, sizden korkuyorum biraz:)
YanıtlaSilendişeliperi,
YanıtlaSilverdiğin adresteki siteyi ne metin bey açar, ne de sarya.
www.makat.org
şu isme bakar mısın? Ve bu iki güzide insanı böyle sakat isimli bir siteye yönlendirerek "iyi" olduğunu düşünüyorsun.
Bense en fazla dalga geçiyorum onlarla:)
not: benimle bir daha sizli bizli konuşursan fena olacak.
not2: korkmana gerek yok, çekinmende fayda var.
:)
aa, aşkolsun virgilius, şimdi beni ne zor durumda bıraktınız. hiç, hiç, asla manidar değildi, o sitenin adresini vermem. nitekim ben de erhanbey'den öğrendim geçenlerde, yükledim ve işte... falan filan...
YanıtlaSilvirgilius, şimdi sizin kışkırttığınız noktadan bakınca çok gülüyorum duruma elbette ama arkadaşlar beni tanırlar.
not: galiba siz demeye devam edeceğim bir süre daha. fena olacaksa da olsun; daha fazla korkamam ki:P
Valla Virgilius ben seni Talis'in bloguna yazdigin uzuuun uuzuuun yorumlardan tanidim, orada okuyup da kimmis bu diye merak edip senin bloguna geldim. Hani kimseler Talis'i bilmezdi demissin ya, o bakimdan belirteyim dedim. :P
YanıtlaSilPeri Peri, sevgili, guzel Peri, his bite is not as bad as his bark, bi de isirirken de bi yandan da ici rahat etmiyor, gonul aliyor, tebessum ediyor falan, aciyi duymuyorsunuz, kaniyorsunuz fena biri degilmis diyorsunuz. :)
endişeliperi,
YanıtlaSilpeki.
passive apathetic,
öyle olsun.
sevgili virgilius ve ey güzel peri dostça yardımlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum ama makat sitesine girmeme gerek kalmadı bugün bir mucize oldu görebiliyorum. e bu kadar saf olursam dalga geçilmesi muhtemeldir :) aradaki boşluklar elbette videoydu başka ne olabilirdi.
YanıtlaSilclubber hacıyı izlerken acıma hissiyle beraber zoraki gülümseyebildim. miss piggyi çok özlemişim. üçüncü videoyu anlamadım anlamadığıma takılmadım gülme efektlerinde bende güldüm.
Hocam hacının adı Kudret Şandra bknz.sezyum gençlik yıllarına dair video bile bulmuş.. http://www.sezyum.com/cildiray-haciyi-bulduk/
YanıtlaSilSarya,
YanıtlaSilüçüncü videoyu sana kelime kelime çevirmek isterim, eğer arzu edersen...
Buzcevheri,
Hocam, bir ara "yav cidden çok benziyor bu adamın gençliği olabilir mi" diye düşünmedim değil :-)
Bizzat kendisi...
YanıtlaSilBuzcevheri,
YanıtlaSilmillet beni zeki uyanık bir tip sanıyor, safım ben inanırım sonra komik duruma düşerim dalga geçme ne olur:)
youtube video yorumların da adamın kudret şandra olduğu yazıyor virgi.
YanıtlaSilpanik yok.
adam sadece gençlik yıllarını yad etmek istemiş.
Gregor,
YanıtlaSilsen bir şey diyorsan iki defa irkilir saf duruma düşmemek için dikkat kesilirim :)