2007 senesine girmeye dakikalar kaldı, hemen karar vermeliyim:
a) Fifa oynayarak mı,
b) Slayer dinleyerek mi,
c) porno seyrederek mi,
d) kitap okuyarak mı,
e) çikolata yiyerek mi,
yeni yıla gireyim?
Aynı anda birden fazlası yapılabilir elbette, ama biri mutlaka "ana eylem" olacak bunlar içinde...
"Bulaşık yıka" demesin kimse, o yarını da bekleyebilir...
Bu arada, 2007'den hiç bir beklentim yok...
Ne de olsa herşey daha kötüye gidiyor tedricî olarak...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Tarihe Yorum Düşmek Senin Ne Haddine?!